Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BG

Musím uznat, že jde o velice rozumný text. R^ Takový střízlivý a hlavně čistě racionální.

Řekl bych, že na mě sedí asi ten první pohled. Zde bych ale oponoval tím, že určitá skupina lidí na Prague pride (což tedy není jen pochod, ale i umělecký blok divadelních představení, přednášek etc.) nadávala vždycky a za všech okolností. Podle nich nikdy nebude vhodná doba řešit nějaká jejich práva. Jenže i když je doba, kdy nejsme zrovna v nejlepší finanční kondici, tak si můžeme zajít do divadla. Ne třikrát za rok, ale jen jednou. Nebo pojedeme na dovolenou někam do blízkého okolí a ne do Itálie.

Obecně bych očekával oboustranné pochopení. Zde diskutuju už asi 13 let, zpočátku jsem byl empatický, snažil jsem se věc vysvětlit, zdůvodnit. Jenže někteří zkrátka nechtěli nic chápat, už jen proto, že se ptali na to samé pořád dokola. A postupem času jsem si u nich vybudoval kredit, za který by se nestyděl ani protřelý kriminálník. A přiznám se, že mě to mrzelo a trápilo. Tak jsem tedy přistoupil na jejich hru a jednám s nimi jako oni se mnou. A jsou děsně vzteklí, že si to nenechám líbit. ;-D

Jelikož jsem poznal, že to jsou jen internetové štěkny, které nemají na můj reálný život vliv, tak jsem si časem jsem vypracoval přístup, že "názor nýmandů z diskuze na moji osobu mě nezajímá". A jsem v pohodě. :-) Nemá smysl se totiž zavděčit někomu cizímu, koho ani neznáte a v životě se ani nepotkáte.

0 2
možnosti
Foto

Lžete, pane Gabryši.

Pro vás je intrnetovou štěknou každý, kdo nesdílí váš názor.

1 1
možnosti
MB

60.000 účastníků? To je docela dost. Nám k oslavě lásky stačila chajda rodičů a otcovo auto. Ani extra hrdí jsme nebyli, bylo to prostě docela normální ... :-)

5 0
možnosti
Foto

Spíše než průvod hrdosti je to přehlídka bizarnosti.

7 1
možnosti
BG

Ale my víme, že se ti to nelíbí. Píšeš to každý rok. A věř, že kvůli tobě se to fakt nezruší. Duhový pochod bude příští rok zase. A ten následující rok taky. :-)

Kdyby sis raději všímal jiných bizarností, které se během roku stanou...

0 0
možnosti
JR

J21a82n 25R45á12ž

14. 8. 2022 14:52

Můj respekt má spíše ten, kdo z toho, že ho Bůh, Vesmír, či Příroda, obdařili nějakou sexuální abnormalitou nemá mindrák, který pak musí tlumit skupinovými teatrálními akcemi . Takoví lidé žijí sebevědomě s heterosexuály v pokojném soužití a nemají potřebu nikoho na svoji abnormalitu upozorňovat.

13 1
možnosti
BG

U mě má můj respekt ten, který se se svými znechucujícími pocity nesvěřuje.

0 1
možnosti
FL

Pochod beru jako zábavičku/festival/rituál, něco jako sraz vlastníků motorek Harley Davidson. Pro ty, kterých se to netýká osobně (mně) to je zajímavá ukázka exotů a vlastně i umění s přesahem do psychologie. Někteří politici toho dokážou populisticky využít -kdysi se pochodu účastnil heterák Paroubek, protože věděl, že veřejnost nemá většinou nic proti LGBT komunitě a myslel že na tom uhraje politické body. Tradičně se na tom zviditelňují progresivisti Pirári, protože to je ten správný společenský trend :-) (Spojovat pochod s osobní ne/úspěšností mne ani nenapadlo)

1 0
možnosti
MB

Což o to, pochodům fandím, rád vzpomínám na svůj chlebník. Cosi pro zdraví. Hrdosti nerozumím, jsem zmaten, za co - na co? Zase jsem znejistil. Co můj otec a matka. Mám být na ně synovsky hrdý ... ? :-)

5 1
možnosti
Foto

Ono "hrdost" není asi ten správný výraz pro to, co ti lidé chtějí sdělit. Já myslím, že mnohem lepší by bylo říkat, že se za to nestydí. :-)

2 0
možnosti
JL

Neodvíjel bych pohled na homosexualitu jen od sociálního statutu a polit. názorů. Je to také psychologická záležitost - věc osobních intimních prožitků, zkušeností a homosex. či bisex.jedinci. Řeči o rovnosti jsou pěkné, ale chce nějaké dítě mít 2 maminky a žádného tátu, případně dva fotry a žádnou mámu? Měli by udělat průzkum mezi dětmi a mládeží...to ovšem nikdo neudělá, protože je to politikum. Z mého hlediska mě napadá - 50 tisíc lidí štrádujících Prahou asi nemá co na práci a žádné starosti.

5 3
možnosti
Foto

A chce někdo nemít ani mámu ani tátu? To je varianta, na kterou jste zapomněl.:-)

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den... dlouho jsem si myslel, že už taková akce u nás není potřeba... ale jelikož se podle mě stávají práva sexuálních menšin součástí populistického předvolebního boje už ten dojem nemám. Jinak kvituji , že Váš článek není urážlivý a vyjadřuje slušně položené otázky či postoje...

3 0
možnosti
JZ

Asi takhle. Já bych tam nešel, ale máme svobodu shromažďování.

2 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2544x
Jsem směšný a trapný politik, mluvka a provokatér. (převzato z diskusí pod blogy) :-) Jinak jsem ekolog, manažer, aktuálně bývalý politik, který věří, že má smysl snažit se o lepší svět a že záleží na tom, co děláme a jak se chováme. Věřím v sílu vizí, i když se zdají zpočátku nereálné. Jsem praktický idealista.

 

 

Seznam rubrik