Jan Korytář

Jsem směšný a trapný politik, mluvka a provokatér. (převzato z diskusí pod blogy) :-) Jinak jsem ekolog, manažer, aktuálně bývalý politik, který věří, že má smysl snažit se o lepší svět a že záleží na tom, co děláme a jak se chováme. Věřím v sílu vizí, i když se zdají zpočátku nereálné. Jsem praktický idealista.

 

 
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2544x

Seznam rubrik

Jan Korytář

„Ty hajzle jeden!“

Jsem otec tří dětí. Vím z vlastní zkušenosti, že je při jejich výchově někdy náročné, či přímo nemožné udržet nervy na uzdě. Někdy jsem se za své jednání jako rodič styděl. I proto vznikl tento článek o dětech - "malých hajzlech".

5.4.2016 v 9:55 | Karma: 42,37 | Přečteno: 11448x | Diskuse| Ona

Jan Korytář

Andrej Babiš lhal, když říkal, že bude mluvit pravdu

S tím, že lidé občas kradou, lžou a podvádějí, je potřeba počítat. Větší problém ale je, když se takové chování obejde bez trestu. Přesně o to jde i v současné kauze vicepremiéra české vlády a ministra financí Andreje Babiše.

15.3.2016 v 9:48 | Karma: 26,12 | Přečteno: 1021x | Diskuse| Společnost

Jan Korytář

Tibetská vlajka jako symbol politického kýče

Jsem politik. Přesto nemám rád střihání pásek, nemám rád hlazení cizích dětí po hlavičkách a poslední roky nemám rád ani vyvěšování tibetské vlajky. Stala se pro mě osobně symbolem politického kýče a to hned z několika důvodů.

10.3.2016 v 0:00 | Karma: 21,11 | Přečteno: 1130x | Diskuse| Ostatní

Jan Korytář

Ta čtyřka je synku v pořádku...

Mám tři děti, jedno na vysoké, jedno na střední a jedno na základní škole. Jsem spíše pro větší inkluzi, segregaci vnímám jako něco negativního. Ovšem je otázkou, zda má být inkluze hlavním tématem debat o současném školství.

27.2.2016 v 8:21 | Karma: 35,03 | Přečteno: 6647x | Diskuse| Společnost