Tak si večer v klidu meju nádobí a pak...

...mě napadlo, že si k tomu pustím Český rozhlas. Tam zrovna šel rozhovor se zástupcem ombudsmanky Stanislavem Křečkem: Když jsem ho chvíli poslouchal, málem jsem upad...

Ochránce lidských práv dokázal vyplodit věty typu "všichni lidé si nejsou rovni" a na dotaz k otázce islámu a muslimů začal argumentovat ochranou krajinného rázu, vzhledem k možné výstavbě mešit.

Já nikomu neberu jeho právo na názor, ale platíme zástupce ombudsmanky, aby nám sděloval, že si všichni lidé nejsou rovni, nebo řešil ochranu krajiny?

Redaktorka Českého rozhlasu byla evidentně chytřejší než tázaný. Jeho rozhled v problematice lidských práv je podle mě na úrovni středoškolského studenta. Bohužel.

Mrknul jsem se navíc na to, zda jsou jeho názory a zaujetí pro ochranu české krajiny alespoň konzistentní.

Obrázek si můžete udělat sami:

Stanislav Křeček k otázce prolomení těžebních limitů v severních Čechách:

"Celá debata k těžebním limitům mně připadá nesmyslná. Pokud je někde nějaký nerost, který lidé potřebují, bude odtěžen dříve či později."

Stanislav Křeček k otázce hrozby islámu v ČR:

"Přejeme si, aby v české barokní krajině byly mešity s minaretem? Žádné právo to neupravuje, každý si může postavit mešitu s minaretem."

Uhlí neva, mešity va.

Když se u politika setká odbornost se zásadovostí, je to paráda. Nebo to taky může dopadnout, jako v tomto případě.

 

Autor: Jan Korytář | středa 24.8.2016 12:32 | karma článku: 19,53 | přečteno: 1760x
  • Další články autora

Jan Korytář

1939 - 1945 - 1968 - 1991

15.3.2023 v 8:45 | Karma: 16,48

Jan Korytář

Trestáme ty nejvíce zraněné...

11.6.2022 v 14:08 | Karma: 9,73

Jan Korytář

Kdo udělá chibu, je blbeček?

29.9.2016 v 7:36 | Karma: 24,40

Jan Korytář

Nejsem blázen. Proto se léčím.

11.5.2016 v 8:53 | Karma: 37,26
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2544x
Jsem směšný a trapný politik, mluvka a provokatér. (převzato z diskusí pod blogy) :-) Jinak jsem ekolog, manažer, aktuálně bývalý politik, který věří, že má smysl snažit se o lepší svět a že záleží na tom, co děláme a jak se chováme. Věřím v sílu vizí, i když se zdají zpočátku nereálné. Jsem praktický idealista.

 

 

Seznam rubrik