Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

Ehm ... nejsou to zrovna ti Romové, kteří pokud jde o dávky na děti vykřikují "já všechno dětem dávám, děti jsou pro roma požehnání" a podobné věci ... tak mi vysvětlete proč, jak tady píšete, jsou jich plné dětské domovy a Vás to zaráží? Že nemají podle Vás stejnou šanci jako "ostatní" děti? Jak je tedy možné že tam vůbec jsou? Dále píšete něco o školách ... byl jste někdy ve třídě kde je společně pět, šest rómských děti? Nikdo je "nevystrkuje na okraj spolenosti, milý pane, tohle oni zvládají celkem dobře sami ...

A čest těm vyjímkám, kteří to někam opravdu dotáhli ... ale za to můžou poděkovat jen sami soě, nebyli totiž líní a neměli plná ústa slov o tom, že je někdo utiskuje či jim nedal šanci ... staičlo pouze chtít, chtít chodit do škol, milý pane vlajkonoši.

14 0
možnosti
JA

No tak to už raději vyvěste nějaké ty trenky. Hadr jako hadr.

3 1
možnosti

Vyvěste vlajku v Rochlicích na dům, kde bylo před lety zřízeno rómské centrum, které pak skončilo milionovým dluhem. Pracující lid přidá v práci, abychom utáhli

další takovéto podobné akce.

11 0
možnosti
ML

Cigánske osady na Slovensku už miznú. Mám tu pre vás, pán "Rómska vlajka" odkaz na pekné relaxačné video::-P

https://www.youtube.com/watch?v=8iiUJ6frTnc

0 0
možnosti
LU

Cigánsku vlajku treba vyvesiť na Krásnu Hôrku, a na ostatné miesta ktoré cigáni zdevastovali a napáchali tým nesmierne škody.

5 0
možnosti
MP

víte, ale kožený keller atd mi nepůjdou házet kameny na bará, nerozbijí mě hubu, nepřepadnou v parku a podobně

5 0
možnosti
Foto

tak tímhle opravdu lavinu solidarity nespustíte, ani já se nepřidám...

7 0
možnosti
Foto

Nomen - omen... A kdo a jakou vlajku vyvěsí za oběti trestných činů, které měly tu smůlu, že zažily "blízké setkání třetího druhu"...?Rv

14 0
možnosti
Foto

Tak jak žijí někteří Romové, říkám někteří je zejména jejich vina a jejich neochota cokoliv změnit na jejich způsobu života. Vyvěšování vlajek na jejich způsobu života nic nezmění.Jsou i Romové, kteří sami dokázali svůj způsob života změnit a já osobně jich znám mnoho a nepotřebovali k tomu pomoc.

5 0
možnosti
MS

Souhlas, jen bych slovo "někteří" zaměnil za "většina".

0 0
možnosti
Foto

J64a39k42u88b 48R89o66t88h

8. 4. 2016 10:03

Prosím, moc prosím, mějte tu vlajku vyvěšenou ouplně všude a po celý rok. Nespokojte se jen s jedním dnem. Jistě to zázračně posílí volební preference vaší pseudopartaje.R^R^R^;-D

9 0
možnosti

Není to reklamní tah firmy ve Fulneku?;-)

Jak se jim podařilo získat v kalendáři termín?;-);-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2544x
Jsem směšný a trapný politik, mluvka a provokatér. (převzato z diskusí pod blogy) :-) Jinak jsem ekolog, manažer, aktuálně bývalý politik, který věří, že má smysl snažit se o lepší svět a že záleží na tom, co děláme a jak se chováme. Věřím v sílu vizí, i když se zdají zpočátku nereálné. Jsem praktický idealista.

 

 

Seznam rubrik