Diskuse

Škola - základ života. Ale jde o to jaký...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma. Já bych nezacházel tak daleko, ale určité tresty by být měly. Za mě se občas dal nějaký ten lehký pohlaveček nebo se symbolicky vytahalo za ucho..., žádné "drasťárny", ale aby vyhodili učitele za to, že dá nějakému sígrovi pohlavek, jako se to stalo nedávno (šlo o ředitele školy), tak to už páni lidskoprávníci poněkud přestřelili, z toho se pak rozmáhá ta šikana. A dotoho ještě ta tak zvaná "liberální", ve skutečnosti anarchistická výchova, kterou "moderní" rádo by "psychologové" nalívají rodičům do hlav..., to je taky katastrofa, vyrůstá nám naprosto sobecká a rozmazlená generace. A možná by nebylo od věci zavést "nechání nezbedného žáka po škole...", prostě určité zvýšení represe by potřeba bylo, ale zase to nepřehnat ve stylu první republiky, taková "šoková terapie" by vyvolala spíš silnou nevoli, protože rákosky pamatuje ještě tak moje babička, které je 80 let, většina 60tiletých ale nejspíš už tyhle tresty ani nezažila.

0 0
možnosti

I16v55o 36Ž86á13č49e54k

28. 12. 2016 20:42

Nevím, jak pozorně jste ten článek četl. Já si nepřivlastňuji patent na pravdu, ale zdá se mi, že autor chtěl říci něco kapánek jiného. Pro mě je obtížné mu odpovědět, protože s ním částečně souhlasím a částečně ne.

0 0
možnosti